Stormreaders

Assalamualaikum,

Terlebih dahulu kami ingin mengucapkan jutaan penghargaan dan terima kasih diatas kesudian saudara/saudari untuk singgah sebentar di laman perniagaan kami ini. Kami juga amat  menghargai sekiranya saudara/saudari dapat meyambung persinggahan anda ini sehingga ke akhir muka. Dengan segala hormatnya kami memperkenalkan kepada saudara/saudari

Stormreaders Network Sdn Bhd

Sebagai permulaan, kami persembahkan kepada saudara/saudari video montaj ini.

Sebagai pengenalan, Stormreaders merupakan anak syarikat kepada

Telaga Biru Sdn Bhd

Stormreaders telah ditubuhkan pada tanggal 1 Disember 2009. Ianya merupakan rangkaian perniagaan internet yang paling pesat berkembang di Malaysia. Pada awal penubuhannya, 500 orang pengedar telah berdaftar. Kini, jumlah ini telah berkembang kepada lebih 5000 orang pengedar. Teruskan membaca..

Rangkaian perniagaan Stormreaders menjuruskan saudara/saudari kepada satu tanggungjawab besar seorang muslim iaitu

MENYAMPAIKAN ILMU


Stormreaders telah dipersetujui dan disertai oleh ramai ikon penulisan yang terkenal seperti

Ust Zahazan Mohamed, Dato Dr Hj Mohd Fadzilah Kamsah, Ustz Dato Siti Nor Bahyah, Dato Hj Ismail Kamus,Dr Irfan Khairi, Ust Zamri Mohd zainuldin, Dr HM Tuah, Dr Abdul Basit,  Dr Zulkifli, Ust Mohamad Abdullah, Ust Mohd Nizam,  Ustz Nik Salida, Ust Abdul Rahman,Ust Wan Akasyah, dan ramai lagi.!

Ya Betul!!! Ini adalah satu-satunya rangkaian perniagaan MLM  yang memberi peluang kepada saudara/saudari  untuk menambah ilmu dan juga pendapatan.

Untuk maklumat lanjut mengenai pelan pemasaran sila klik

‘pelan pemasaran’

Jika saudara/saudari ada sebarang persoalan, sila klik

‘hubungi kami’.

Stormreaders memasarkan buku-buku keluaran syarikat Telaga Biru Sdn Bhd, Galeri Ilmu, Ana Muslim, Pustaka Ibnu Katsir, Pustaka Asy-Syafie, Pustaka Azzam dan Tabung Haji. Buku-buku yang dihasilkan syarikat ini adalah hasil karya tokoh-tokoh penulisan terkenal seperti :

Ustaz Zahazan Mohamed, Ustaz Zaharuddin Abdul Rahman, Dato’ Ismail Kamus, Dato’ Dr Fadzilah Kamsah, Ustaz Zamri (Mari Mengaji), Pahrol Mohd Juoi, Hasrizal Mohd Jamil, Ustazah Siti Noor Bahyah Mahmood, Fatimah Syarha Mohd Noordin, dan ramai lagi.

Saudara/saudari boleh membeli secara online atau ingin melihat senarai buku-buku terbitan Telaga Biru Sdn Bhd dengan klik  link di bawah

Kedai Buku Kami

Rangkaian perniagaan MLM Stormreaders adalah dijamin 100% menepati syariah Islam. Ianya dipantau secara teliti oleh 2 orang pakar syariah terkenal iaitu Ustaz Zahazan Mohamed dan Ustaz Zaharuddin Abdul Rahman

sila klik  ‘penilaian syariah ‘ untuk maklumat lanjut.

Di bawah ini, kami sertakan video rakaman ucapan Ustaz Zaharuddin Abdul Rahman mengenai Stormreaders.

Bahagian 1

Bahagian 2

Bahagian 3

Sedikit petikan daripada ucapan Ustaz Zaharuddin Abdul Rahman

Banyak MLM di pasaran rata-ratanya dimiliki oleh orang BUKAN ISLAM, tetapi kebanyakan ahli yang menyertainya dan bertungkus lumus adalah terdiri darisaudara-saudara kita yang beragama ISLAM. Segelintir mereka tidak mengambilkira atau mementingkan soal hukum-hakam berhubung kesahihan urusniaga yang dijalankan sedangkan aspek halal-haram ini amat penting dalam bab pencarian rezeki/harta.

Stormreaders yang ditubuhkan dan dimiliki 100% oleh usahawan ISLAM, adalah sebagai satu alternatif khusus untuk umat ISLAM menceburi bidang MLM dan seterusnya mengaut keuntungan dan kekayaan dari sumber yang sahih dan jelas.

Percaya atau tidak, saudara/saudari tidak akan rugi walau sedikit pun jika menyertai rangkaian perniagaan ini kerana

1) Saudara/saudari membeli produk Stormreaders pada harga pasaran, untuk         menambah ilmu pengetahuan, motivasi diri dan keluarga.

2) Menambah koleksi buku-buku ilmiah yang berkualiti tinggi dari segi content dan persembahan dan membawa cahaya ( ILMU ) ke dalam rumah yang menjadi bahan rujukan apabila perlu.

3) Secara tidak langsung telah menjana “HASANAH”, menjalankan kerja-kerja “DA’EI” (BERDAKWAH ) dengan menyebarkan ilmu yang bermanfaat melalui jualan bahan-bahan ilmiah yang berkualiti.

4) Mengeratkan SILATURRAHIM melalui pembinaan RANGKAIAN.

5) Menyumbang ke arah budaya membaca ( bahan-bahan ilmu yang berfaedah ) dikalangan masyarakat ( IANYA BERMULA DARI SETIAP KITA ).

6) Stormreaders baru sahaja membuka keahlian pada 01.12.2009 yang lepas. Setakat ini, baru ada hampir 5000 orang ahli yang telah berdaftar. Rangkaian masih terlalu “mentah” jika dibandingkan dengan syarikat MLM lain yang telah mencapai ratusan ribu ahli. INILAH PELUANG KITA MENJADI ORANG YANG TERAWAL!

7) Syarikat 100% milik BUMIPUTERA ISLAM, perniagaan khusus untuk umat ISLAM untuk memajukan ekonomi umat ISLAM.

8.) Pelan 100% berasaskan dan patuh syariah, jauh dari unsur gharar, syubhah dan kezaliman. Pendapatan yang diperolehi adalah jelas dan nyata sumbernya dan didasari oleh akad-akad yang sah. Rezeki halal lagi toyyibah, memberi ketenangan jiwa!..

9) hmmm… terlalu banyak kalau nak terus disebut, termasuklah boleh dapat tax exemption ( pengecualian cukai ) untuk buku yang kita beli…

Sesungguhnya, ini adalah peluang keemasan bagi saudara/saudari untuk menambahkan ilmu agama dan juga perniagaan. Marilah sama-sama kita renungi maksud hadis ini..

Saudara/saudari yang dirahmati Allah sekalian, marilah sama-sama kita sematkan di dalam hati kita bahawa dengan menyertai rangkaian perniagaan ini, kita akan memperbaiki taraf hidup, menambah motivasi, meningkatkan ilmu pengetahuan dan seterusnya berbakti kepada keluarga dan masyarakat. Insya allah..

Jika saudara/saudari berminat untuk menyertai kami atau mempunyai sebarang persoalan, sila call/sms ke 0179250506 atau emelkan ke usahawanmuda90@yahoo.com

Sila klik  ‘pelan pemasaran atau ‘hubungi kami untuk maklumat  lanjut.

sekian, Jazakallah.

Leave a comment